zondag 2 mei 2010

Diane Final Part







Diane... It's Sunday 2 pm.. Uncle Espresso is gone, he has left my building last Thuesday.. En ik ga heel eerlijk met je zijn Diane.. het doet me wel iets.. want we hadden een fijne tijd samen. Zijn vrienden zullen hem ook missen. But I'm just a piece of the big jigsaw-puzzle en laat ons hopen dat Uncle Espresso ooit eens mag aanschouwd worden door David Lynch himself. That would be an enormous honour.. Ik heb Uncle Espresso meegegeven aan een heel goeie vriendin/familielid van mij. Hij is nu in goede handen, I'm sure of that Diane. Ik heb nog getwijfeld of ik hem zou geven aan het SMAK, maar dat is niet altijd een oord van schoonheid. Anyway.. Uncle Espresso bon voyage as the French would say and give my best regards to Mr. Lynch.. This is the final part, so you won't hear me again Diane.. Over and out.

3 opmerkingen:

  1. Coole foto's! Da's het dichtste dat een van m'n schilderijen bij het SMAK geraakt is :)
    thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er nog aan gedacht om er effectief mee in het SMAK te lopen, maar sebiet dachten ze dat ik dat daar gepakt had ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, maar dan zouden ze Uncle Espresso ergens aan een muur gehangen hebben, ook niet slecht. Nu, beter nog dat hij doorreist :)

    BeantwoordenVerwijderen