woensdag 14 juli 2010

Een Volgende Stap

Met spijt in het hart is Tante Kaduk bij ons weg, en gaat ze de komende maand verblijven bij Frigg, een goede vriendin aan de overkant van het water (de Coupure in Brugge). Ik vind het jammer, want een maand is eigenlijk echt véél te kort, voor je haar goed leert kennen, moet ze alweer weg .... Ze was mijn rots in de branding tijdens de examens, want ze keek me aan zonder me te veroordelen, ze volgende mijn alledaagse rituelen op de voet mee, en was er steeds voor me als ik haar nodig had. Hier kom ik later nog wel eens op terug. Ik wens haar in ieder geval een spetterende reis toe !!



Bedankt,



Jos & Pascal

1 opmerking:

  1. Tante Kaduk heeft blijkbaar goeie timing, aangezien ze je compagnie kwam houden wanneer je het kon gebruiken. Zo ken ik haar :)

    BeantwoordenVerwijderen