vrijdag 20 januari 2012

beestig geestig

Mijn oog viel erop, op het schilderijtje dat in een citéetje woonde en langer verbleef dan verwacht. Het is niet mogelijk om er niet van te houden, van mijn het geestig beestjes schilderij. Zo noem ik mijn monsterachtig ding.
Ik nam het mee naar huis. Had graag gehoopt dat ik wat handiger was, zodat ik de schoonheid kon omkaderen van dit schilderij....
Blij met mijn aanwinst laat ik het kennismaken met mijn klein zoo'tje in mijn appartement.
  • Allereerst van de babydino die veel tijd vraagt om op te groeien.
  • Het soldaatje dat vijandig kijkt naar 3 geestige beestjes.
  • Mien en viek, zijn hun nieuwe vrienden, ze voelen zich verbonden. De twee vissen in een ronde bokaal en de 3 beestjes op een vierkant plaatsje.
  • De badeendjes en visjes, die trots toonden wat een badkamer is. De geestige beesten houden niet zo van water.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten