zaterdag 20 maart 2010

Diane..

Diane.. It's Saturday 1 am.. Dinsdagavond zijn er 2 vrienden van mij gearriveerd in mijn verblijfplaats in Gent. Dat is in de Jean-François-Willemstraat, niet ver van de Overpoort.. de Overpoort, het walhalla van slechte frieten, weggegoten bier en foute mode. Als je me ooit eens komt opzoeken, dan toon ik je waar het is Diane. Mijn 2 vrienden komen uit een dorpje ergens midden de velden. Ik ben daar al een paar keer geweest, there's something in the air up there.. Or maybe it's just the trees.. Ik moet hen beslist eens vragen welk soort bomen daar groeien. Anyway, ze hadden een vreemd voorwerp bij zich and it wasn't wrapped in plastic at all... een schilderij dat zelfs een naam heeft UNCLE ESPRESSO.. Wat mij er doet aan herinneren dat ik hen geen koffie gegeven heb of kersentaart, maar wel rode wijn die 4 euro heeft gekost en wat groenten. Maar om terug te komen op UNCLE ESPRESSO.. Tis wel een heel merkwaardig werkje hoor Diane.. Er is iets mee.. Kunst met een missie, where do you find that.. De bedoeling van zijn reis is om te eindigen bij David Lynch.. David Lynch begot.. Begrijp me niet verkeerd Diane, I'm definitely a huge and convinced fan of Mr. Lynch 's work.. Maar een reis maken naar Los Angeles city of angels is absoluut ambitieus. Maar ik moedig het aan Diane, want het is impulsief en spontaan en gek.. We zullen een manier vinden om UNCLE ESPRESSO daar te krijgen. I'm sure of that!

1 opmerking:

  1. Yes, Uncle Espresso wil een maand op bezoek bij David Lynch, maar hoeft daar niet per se z'n reis te eindigen - Mr. Lynch ziet wel wat hij er mee doet..

    BeantwoordenVerwijderen