dinsdag 6 april 2010

Diane part II

Diane... it's Tuesday 4 pm.. En ik moet bekennen dat UNCLE ESPRESSO zich tot nu toe heel erg deftig heeft gedragen, a true gentleman. I bet you would like him. Het leuke aan dit werk is dat het onopgemerkt opgaat in mijn kamer. Heel rustig tussen andere kleuren en vormen. Ik zal gauw eens een paar foto's nemen en ze je laten zien Diane. Want at the end of the day zit ik wel met een Wydooghe in mijn kot. Ik heb me al afgevraagd of ik daar een verzekering voor moet nemen... Zou je dat eens voor me kunnen opzoeken Diane.. En de missie gaat ondertussen altijd maar door. Ik heb Mr. Lynch persoonlijk nog niet kunnen bereiken.. maar ik voel wel ergens dat dat in orde zou kunnen komen.
En kunst op reis, het idee alleen al vind ik zalig.. Alsof kunst ervaringen zou kunnen opslaan en deze meedelen met mensen van over de hele wereld.. zalig toch. Eén werk die iedereen verbindt.. dat moet toch de droom van iedere kunstenaar zijn. What do you think Maarten? Hmm.. ik denk dat ik wel eens gelijk zou kunnen hebben ... Ik ga afsluiten Diane en een thee gaan drinken..

1 opmerking:

  1. What do I think? Well, je verwoordt 't schitterend: één kunstwerk dat iedereen verbindt, van mij tot aan (en over?) Mr. David Lynch, prachtig toch? I'm gonna have a cup of coffee now ;)

    BeantwoordenVerwijderen