dinsdag 13 april 2010

familie Blauwtand op reis in Knokke-Heist



Familie Blauwtand in mijn bureautje in Knokke-Heist.
De eerste maandagmorgen, een beetje onwennig. Nog geen eigen stekje... Maar dankzij de hulp en de vaste hand van klusjesman Michel, waterpas en nagel, kreeg de familie al snel een waardige eigen spot. (voor de veiligheid heb ik wijselijk gezwegen dat de familie slechts op doorreis is...)
Ik kreeg al veel leuke reacties moet ik zeggen.
Ze kijken...
Van het mooie, mysterieuse schilderijtje aan mijn muur...van het schilderijtje, naar mij en terug.... Je ziet ze denken...
Ik breng hen maar in de realiteit. ...
Nee, helaas. Er zit geen kunstenaar in mij verborgen.
Maar het is leuk om er even over te vertellen... over De Kunst... kunst op reis... De kunst die ons verbindt...
En zo voel ik me heel even deel van de familie...

1 opmerking:

  1. Welkom in de familie :)
    Grapppig, zo heb ik ze nog nooit zien hangen.. Of staat de foto op z'n kant? 't Is maar hoe je 't bekijkt :)

    BeantwoordenVerwijderen