donderdag 14 januari 2010

Hij gaat op reis

Jaja, de baron vertrekt nog deze week. Is hij het beu ten huize Soenens-Van Leirsberghe?
Misschien wel, maar ik denk het niet. Was het de stressvolle week BP, anders mag je het gerust zeggen? Maar neen, ik ken je nu al een beetje en jij zou je gevoelens nooit zomaar te grabbel gooien op het wereldwijde web. Zo ben je niet en daarom heb ik je graag. Ik ga je missen.

Met de baron weet je blijkbaar nooit en dat heb ik wel geleerd. Ik zie hem niet graag gaan maar ik kan niet anders dan hem het beste te wensen op zijn reizen.

De baron was aangenaam gezelschap en we zullen hem hier missen.

2 opmerkingen:

  1. BP was het eerste voorontwerp, het eerste afgewerkte schilderij, en kreeg als eerste bevestiging om een maand onderkomen te vinden.

    Hij is nu ook het eerste schilderij dat doorreist. Er zit dus iets, nogal wat, onrustigs in zijn karakter.

    Merci om een maand voor hem te zorgen, al geeft hij weinig gevoelens prijs: hij zal jullie ook missen!

    Cheers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De situatie is precies gekeerd: Baron P is nu ook het eerste schilderij dat z'n thuis gevonden heeft.. :)

    BeantwoordenVerwijderen