dinsdag 28 september 2010

Familie Blauwtand onderweg..

Vorige week kreeg ik deze mail van Jannie Tuin uit Zeewolde, Nederland:

De familie blauwtand is vorige week hier gearriveerd en heeft een ereplaatsje gekregen in onze woonkamer om er zo met volle teugen van te genieten. Zo te zien hebben ze het hier erg naar hun zin, dat stralen ze zo uit. Ik zie er al tegenop dat ze ons weer gaan verlaten en een lege plek achter laten want ze passen heel goed bij ons maar ik wil ze de reis die ze na ons gaan maken niet onthouden.

De Familie B. bleef -uitzonderlijk- minder dan een maand bij Jannie en haar man.
De reis kreeg dan ook een-uitzonderlijk- vervolg:

Afgelopen zondag heeft de familie Blauwtand ons verlaten na een paar gezellige weken hier doorgebracht te hebben, waar mijn man en ik erg van hebben genoten. Ze zijn zondag vertrokken naar Curacau waar ze veilig zijn aangekomen maar nog niet op plaats van bestemming, dat gaat eind deze week gebeuren. De fam. Kok waar ze naar toe gaan neemt contact met je op.
Hartelijke groeten,
Jannie Tuin

PS. We vinden deze kunst op reis een super leuk idee, er zijn ook veel mensen die de fam. Blauwtand graag een maand onderdak willen geven.


Dank je, Jannie & echtgenoot, Familie Blauwtand maakt bij deze de grootste reis tot nog toe! Zeer benieuwd naar de verdere avonturen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten