donderdag 30 september 2010

De zomer van Stan

Zo, na een (te) lange maar wel héél erg leuke tijd is het weer eens zover: hij gaat weer op reis.
Ik was op zoek naar een interessante plaats voor Stan en kwam uiteindelijk uit bij mijn docent Project Kunstvakken, Heidi Ector aan de PHL Hasselt (departement education)
Hopelijk gaat hij nu vele kunstige avonturen tegemoet.

In mijn vakantieperiode alleen thuis was Stan een leuk gezelschap. Hij stond bij mij in de keuken en heeft dus ook een feestje meegemaakt.
Daarna zijn mijn ouders weer thuis gekomen en kwam hij bij ons in de huiskamer te hangen te midden van andere Iraanse kunst en vele anderen werken van Jan This.



Stan heeft zijn deel van drukke kinderen hier ook wel gezien en misschien krijgt hij wel wat meer rust op zijn volgende adres ;)

Famke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten